nUFFNANG ad

Oct 27, 2010

AdAkAh AkU..lEmAh??


Sebagai hmbanya yg serba kekurangan,aku sntiasa lemah utk mghadapi ujian yg kau berikan padaku..entah apa lagi ujian yg dtg mnmpa aku dikala ini..
serba tidak keruan aku dibuatnya..21.10.2010 aku msuk blaja,n mula sem bru..aku dh azam akn kuat mghadapi dugaanmu tp???entahlah aku kalah n lemah lagi..
aku sntiasa jatuh,n jatuh..bila aku ingin bgkit aku tjatuh semula..YAALLH berilah aku kekuatan utk mghadapi sgalanya..agar aku mudh utk mneruskn pjuangan mu yaALLAH..

mnjadi org yg kuat amat sukar, siapkn lah dirimu supaya mnjadi insan yg teguh dan cekal..
" Jangan terlalu menyayangi seseorang, kelak kita akan membencinya. Jangan pula terlalu membenci seseorang, kelak kita akan menyayanginya."
"Usah tangisi akan perpisahan sebaliknya tangisi akan pertemuan. Tanpa pertemuan, maka tiadalah perpisahan".

No comments:

Post a Comment

Syukran!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...