nUFFNANG ad

Apr 11, 2011

Perjalananku-3..




Perjalananku dan kenanganku ini adalah mngisahkn tentang aku pd 09-10 dan sem last di KUIS..pejam...celik..pejam celik tak sangka dh thun last..sedih sgt bila menghitung hari2x yang akan tiba pada hari last exam,erm kami akan berpisah..sedih nyer,ada yang hbs exm awal,xdpt la sama2 kms umah..heheh...hari last ku di kuis tinggal aku, che’ah, aini, k.madi dan jehan..best nyer semua dh hbs exam n sibuk2x kms brg..aku..hehe truskn pjuangan utuk paper last ku pada pkul 2.30..heheh apa pn x leh wt asyik pkir balik jer otak ni pd masa tue..heheh hbs jer exm aku trus bersalaman ngan semua sahabat perjuangan ku DHR6..tinggallah kngan kami di KUIS..dan aku terus bekejar balik ke hostel utk jmper shbat rumahku yg ingin pulang kerumah n kampung halaman..hehe..sedihnya, xdpt sorok ksdihan nie..bila la agaknyer dpt bersama2x lagi..kongsi suka n duka..erm bnyk nyer kngn ku di KUIS ni..erm SAYANG semua..mlm tue tggal aku , aini n jehan jer..cheah dh balik lepas maghrib n k.madi pas asar..kami bertiga bersama2x berganding bahu mengangkat barang yg agak byk tue tuwun bawah..nanti senang xder la nk naik tuwun bayk kali..heheh penuh satu lif tue brg kami bertiga jer...hahah lawak tue.. dh mcm wonderpets dh..(apa yg ptg kerjasama)...tp pemenang nyer saya la..(brg paling byk tue..)hua3x...sp leh lawan setiap thun brg sy yg paling byk..haha mklumla rumah kedua an..tq jehan,aini yg byk mmbntu n semua sahabat ku..RNDUU SEMUA..

~ Pertemuan kita hnya satu KEBETULAN..Atas takdir-Nya kita dipertemukan..moga ALLAH merahmatimu Dlm mngharungi liku2x kehidupan..Dlm hadapi cabaran2x yang dtg x mnntu..Akan ku kenang saat manis tika dlm PERTEMUAN...
Menghemburkan wangian KASIH SYG, m’buahkan bibit2x kemesraan...Segenggam kasih ku curahkan agar perkenalan ini sentiasa berkekalan dlm ingatan seorng insan BERNAMA TEMAN..
Tiada apa yg ku pinta hanya DOA yg tulus ikhlas..Dtg dr hati yg suci..Agar pengenalan ini akan terus tersimpul rapi bagi seorng insane yg bergelar SAHABAT.. ~~

..Yang indah itu pertemuan Yang manis itu kemsesraan Yang pahit itu perpisahan Yang tinggal hanyalah kenangan,,, ♥♥

No comments:

Post a Comment

Syukran!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...