nUFFNANG ad

Jul 21, 2012

Bicara Dari Hati Shbt Kpd Shbt


**-Pada pg jumaat yg sgt indh dan tenang skali..bermula lah satu adegan dan cerita yg sgt mencuit hati..heheh..
**-Bila dh kelas kul 8.oo pg,thu2x la mata masing2x mcm ner kn??sebagai seorg pelajar yg bru start kuliah,walaupun xbnyak kerja lagi,tp kami mmg suka n gemar mnyibukkan diri dgn berbagai kerja n tugas yg berfaedah..hehehe^.^
**-Kul 8.00 clas staffing dgn the best lec yg kami syg..hehehe.. start clas je,msg2x semngat utk memahami n mmpelajari sbjek ni..tp bila dh kul 9 ke atas..heheh mcm2x ragam n kerja yg bolh dilihat dlm klas stffing nie...ada yg dh tersengguk2x,ada yg kuarkan fon siap men game lg, xsedar tu duk dpn lecture..hahaha, ada yg sibuk kuarkan bakat terpedam pd pg yg indh ini dgn melukis mcm2x krakter..hehe dan ada jgk yg sibuk mencoret puisi..dlm hati (dlm clas stffing ni je yg dpt meluahkn prasaan..hahah)..dan ada jugak yg ttp focus kehadapan tp xthu la pikiran kt ne kn??xpn wat2x faham n focus je..heheh
cth seperti sy n shbt tersyg sy sorg nie,...kerja yg kami buat bila dh ngntuk n mula la, tgn cpt mngambil satu kerts n mncoretkan madah2x yg berbunga2x..heheh dr pd berckp baik kuarkn bakat terpedam kn??:-)
TETIBE DPT SATU HELAIAN WARKAH dr seseorg shbt sebelah meja..
**MY FREN:-)
-Lagi, Aku masih bersendirian Lagi, makan bersendirian Lagi, Tiada siapa mahu menemaniku, kurasakan hidup ini sungguh bermakna, kerana aku lebh mudh, juga tdk berdaya dgn pnipuan DUNIA.. yang rasanya dunia adlh smntara.. T.KASIH shbt krna tdk berkwn dgn diriku...
**Me(SMILE)
-Ukhwah itu sgt INDAH SAHABAT, ttp Fillah itu amat ku takutkan.. moga ikatan p'sahabatn yg tlh lama kita bina ini, akn terus tersemat dan kekal dlm INGATAN dan HATIMU... Ku tdk ingin jd yg ptama dlm hatimu, ttpi ku ingin jd y kekal dan terus kekal dlm hatimu.. Ketahuilah wahai SAHABT, ku amat mnyayangimu krna ALLAH..
**MY FREN:-)
-Cukup.. mngapa kau buat aku begini Sudah, aku tdk pcaya kamu lagi Cukup, dgn pnipuanmu itu Sudah, dgn helah2x mu... kerana, aku sudah tiada kuasa mahu mngmbil thu akan dirimu... TERIMA KASIH SHBT...
**ME(SMILE)
-Tdk berdaya diri ini, jika kau terus menuduh ku ats kesalahan, yg ku sendiri tdk tahu, Tegarnya kau shbt, gmbira ats kesedihan yg kurasai.. JUJUR shbt, diriku sedaya upaya mnjadi yg TERBAIK dlm sesuatu ukhwah itu, jika ini yg ku dpt, ku ikhlas mngundurkan diri.. SYUKRAN SHBT...

**MY FREN:-)
-Aku Tdk mnyalahkan dirimu.. Aku Tdk sanggup mlhat dirimu dpermainkan.. Aku mmpunyai perasaan yg lmbut.. Aku Tdklah segmbira yg dirimu sangkakan... Kawan.. Kiranya kau sedih,mkna aku juga turut merasakan kesedihan mu.. Kawan.. Kesedihan itu tdk dpt diperlihatkan, hnya aku dan ALLAH yg mngatahuinya dlm hati ini.. Aku tdk sanggup kehilangan dirimu.. AKu syg padamu SAHABT..
**ME(SMILE)
-SAHABAT..KETAHUILAH.. Hadirmu dlm hdp ku, mmberikan sejuta mkna.. kurnia Ilahi mmpersatukan dua hati.. kurasa yg kau rasa kerana kita sejiwa.. Tangis dan tawamu mnjadi pngubat rndu, ketika kita berjauhan.. ktika kita bersengketa.. ktika kita salah mghitung bicara.. Dalam kanvas khidupan ku,, ada satu IMPIAN yg ku ingin kau thu shbt, Ku akn terus mnjadi yg lbh baik dan trus mmperbaiki diri, kerana ku tdk mahu khlngan sebyah pershbtn yg amt ku sayangi dan indah ini..

Benarlah kata Orang,, PERSAHABATAN seperti Tangan dan mata.. saat tngan terluka, mata menangis.. Saat mata menangis.. tangan mghapuskan.. Kehadiran mu mnjadi SEJUTA PELANGI dlm hdpku...
Syukran SHABAT KU SEMUA..

No comments:

Post a Comment

Syukran!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...