nUFFNANG ad

Jun 29, 2013

-Tiada yg tidk mustahil dlm hdp ini-

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

29/6/2013

Sukarnya ingin menjaga hati org lain, dan lebih sukar untuk mendalami hati seseorg..aku hnya ingin mnjadi sang pelngi yg mnyinari shbt2xku..aku hnya ingn tersenyum dan terus trsenyum apabila bersama shbtku…aku akn belajar lebih memahami, bersabar dan akan menerima apa yg shbt2xku bicara padaku..

-Aku bknlah siapa2x .hnya seorg hmba AllAh..cerita dan kisah ini ku tulis buat mengubat jiwaku sendiri..ketika ku sedih,duka dan gmbira..Agar ku selalu sedar aku hnya insan biasa yang mempunyai kelemahan dan sering melakukan kesilapan..kisah ini ku coretkan, agar ku lebih mnjadi seorang insn yang lebih menghargai apa itu, erti ksh,kesunyian,persahabatan dan tanggungjawab..

-kisah ku pda satu hari dahulu, Ku bukan la seorg yg baik,yg pnyabar,yg suka tersenyum,yg boleh menerima apa sahaja org bicara,,aku bkn sang pelangi mahupun matahari yang mnyinar khidupan seseorg..aku hnya insan biasa yg serba kekurangan. Yang bukan juga siapa-siapa..aku ingin mencari sesorg yg dpt menerima baik buruk ku..ku hnya insan yg terus berusaha untuk menjadi yg lbh baik krna –NYA..ketika seseorang hadir dlm hidup ku,jua mengubah hidup ku, dr seorang yang sangat ego kepada seorang yang tidak pernah kenal apa itu keegoaan..kisah ini ku tulis, untuk menjadi renungan dan pengajaran dlam hidup kita..bukan sekadar cerita tapi sebagai pengubat dikala duka..

-ingatlah keegoaan seseorang tidak mendatangkan apa-apa pun kebaikan,malah mendatangkan keburukan pada diri kita.. Hayati lah kenangan2x lalu agar ia manjadi sebuah kenangan dan pengajaran buat renungan kita..

No comments:

Post a Comment

Syukran!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...