nUFFNANG ad

Apr 23, 2014

- Review : Imam Muda Ku Romantik-

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Bermula dengan satu senyuman dan berakhir dengan satu senyuman..wah so sweet nye cerita ni, banyak ilmu yang boleh dipelajari dari nvel imam muda ku ramantik..kadang2x tak semua yang kita inginkan akan kita dapat, satu senjata yang perlu ada dalam diri kita adalah DOA..doa la yang terbaik, moga dapat jodoh yang terbaik..

:- Imam muda Muhammad Faqih, anak kepada CEO, berkelulusan Maahad Qiraat Al-Azhar, Shoubra...tidak disangka seorang driver kepada Tan Sri Kamarul adalah Imam masjid..heheh faqih yang sering bersikap merendah diri,gemar untuk berusah payah walaupun ia adalah anak Dato'.Faqih ingin mencari sesuatu yang selama ini dia cari..apakah ia??hanya Faqih yang tahu dan dapat dirungkaikan dalam Novel Imam mudaku Romantik.:-)

:- Laila Khalisah, pemilik butik Pinkwears yang mengimpikan seseorang yang bergelar imam muda atau ustaz menjadi suaminya..Walaupun Laila seorang yang bertudung labuh, tapi dia tetap untuk mantapkan ilmu agamanya..Sering belajar dan tidak putus asa..adakah Faqih menjadi pendampingnya kelak, adakah Faqih imam muda yang dicari2xnya??


:-Dan adakah Bahagia milik mereka??

heheh cepat2x beli novel ni, best sangat2x xrugi pn beli, bila baca nak tersenyum,tergelak.heheh ramontik n sweet..adakalanya sebuah kegembiraannya itu bertukar sedih..Alhamdllah cerita yang sangat menarik dan bayak input..

2 comments:

  1. Baca dua tiga kali tp tk pernah jemu. Thumbs up to the writers. Rasa mcm diri sendiri yang berada di tempat Laila Khalisah tu. Ini bukan tipu. Tp sedikit sebanyak impian Laila Khalisah tu serupa dengan impian saya. I want someone better like Faqih marry me and guide me. And I'll try to be like Laila Khalisah. A girl who obey her God and her husband at the same time. Insya-Allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'allh "Anonymous"..moga impian itu akan tercapai..jangan lupa himpunkan doa..

      Delete

Syukran!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...