nUFFNANG ad

May 8, 2014

-Review- Pengantin Ekspres dan sambungannya (Kau Cinta Akhirku)

           بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


-Alhamdllh dpt jugak tgok blog hari ni..dah beberapa hari ini xdapat nak coret beberapa kata kat blog tersyg ni..dengan kesibukan dengan kerja..

-hari ni nak review novel Pengantin Ekspres la..hehhe novel yg pada mula nya nmpak mcm biasa je,..tp bila dh baca, oh ok fun n sweet..


- Dia sebenarnya mahu berubah, tetapi mesti ada pedamping setia dan sabar menemaninya, iaitu seorang perempuan bergelar isteri. Itula azam lelaki yang bernama Rayyan.

-Aleeya bukan calang2x orang. Seorang yang teliti dan pemilih dalam hal2x bakal suami. Apabila berjumpa dengan Rayyan, bayk perasaan benci sudah bertukar menjadi sayang. Apa salahnya dia beralah atas dasar cinta dan kasih sayang. Walaupun digelar pengantin ekpres dan dituduh sudah terlanjur, leeya tdak peduli lgi kerana dia sudah nekad..

- Aku knl dia pun x, dia lagilah tak knl aku.. tiba2x aje ajak aku khwin. Mentang-mentanglah aku br lepas pts tunang dan tak jadi khwin, dia ingt aku ni apa? (ALEEYA)

- Bertuah aku khwin dengan anak pak alim ni. Marah pun suara lembut je. Tak berani nak tinggikan suara dengan suami sebab berdosa. Kalu perempuan lain, mesti dah jadi singa sebab melihat suami berkepit dengan perempuan lain..hehehe

- Akhirnya keluar juga sambungan cerita ni,,yang bertajuk KAU CINTA AKHIR KU..



- Kisah Cinta Rayyan dan Aleeya berlanjutan walaupun setelah hampir tiga tahun berumah tangga, Biarpun cinta mereka sentiasa diuji kerana fitnah dan sifat2x negatif orang sakit hati kepada mereka berdua, Rayyan sedia menghadapinya demi kasih syg dan cintanya kpd Aleeye da anak-anak. Keimanan mengajar Rayyan erti Pengorbanan.

- Antara Islam, akidah dan harta, biarlah harta dikorbankan demi menyelamatkan akidah Fawwaz anak saudaranya yang dijaga oleh bapa kandung sendiri yang beragama Kristian.

- Apatah lagi Aleeya sanggup berada di sisinya biarpun ketika di dalam kesusahan. Bagi Rayyan, cukuplah dengan adanya buah hati pengarang jantungnya itu.

- Dpatkan cerita yang penuh dengan cinta yang Romantik..kisah pengorbanan Rayyan dan Aleeya..cerita yang menarik dan best,,





-

1 comment:

  1. Senarai pemenang 1st mini GA by NaNie Dean telah diumumkan...
    Najwa adalah salah seorang daripada penerima saguhati. Sila semak
    http://naniedean.blogspot.com/2014/05/pengumuman-pemenang-1st-mini-ga-by.html

    ReplyDelete

Syukran!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...