nUFFNANG ad

Apr 4, 2011

Kenangan Hamster Kesayanganku..



Salam..
selamat tinggal haiwan kesayanganku..akhir nyer kau tinggalkan ku jua..

23.6.2010..aku sangat bahagia kerana baru sahaja aku memiliki seekor bnatg kesayangan yang dibeli di kedai haiwan di bangi berdekatan dgn tpt belajar ku..aku sgt gmbira dan aku akan mnyayangi nya selalu..Hamster ku diberi nama Jery,,comel sgt..bila aku sdih,aku keseorangan ia lah tpt aku berkongsi..walaupn aku tahu ia hnya lah seekor haiwan yg x blh berkata2x bahkan tdk dapt mmberikn ku nasihat..tp aku berasa lega bila aku luahkan dkt Jery..heheh cute sgt..stiap pagi subuh, ia akn mngejutkan ku subuh dgn bermain di roda nyer..hehhe..tq Jery krna sudi mnjadi haiwan manjaku..walaupn kadangkala kau amat nakal,gigit dan bermain dengan aktif nyer,itu adalah kngan yg amat berharga wat ku..

4.4.2011..aku ingin mmberi Jery mkn n bermain dgnnya..selalunya bila aku mmbawa mkn ia akn bgn dan trus ggit pntu utk ambil mknn..sgt pandai.tue la sft Jery yg mmbuat aku srg tertawa..tp pg nie bila aku mmbawa mknn utknya dia diam dan x bgn2x..aku trus mngoncangkn sangkar nya tp ia ttp diam..erm aku terdiam dan berfikir adakah Jery dh...erm ia Jery dh xda..aku trus pggil ayah dan mmbuka sgkarnya..erm byknyer semut dh ggt dia..sedihnya..Jery np mati..erm trus air mata ku tuwun,,xdpt nk mnhan nyer..erm mlm tdi elok jer..erm bru blikan koci utk Jery xbukak lg..erm sdh lagi..aku terus ambik jery dan tanam ia..Jery adalah knganku yang Indah..



Selamat tggal Jery..heheh..mIss you my cute Jery ..:-)
WASALAM..

No comments:

Post a Comment

Syukran!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...