nUFFNANG ad

Oct 13, 2011

Ku Kenal Erti Persahabatn...

Assalamualaikum..slamat bertemu kmbali..2hari lepas ktka ku sibuk mngemas buku2x ku di dlm almari,jari jemariku sibuk menyimak setiap helain kertas2x yg terselit2x didlm buku..dan ku terlihat satu helaian kertas yg ku penah coretkan kata2x ku ktka ku mula2x melangkah masuk ke alam Universiti..erm nk tergelak pn ada..rasa lucu sgt..slmat mmbaca,..;-)





(Sebuah kata Bicara yg dpt ku coretkn......)

Pertama kali ku melangkahkan kaki
Hatiku tertanya-tanya,apakah aku
Akan terus berjalan, atau berhenti
Dipertengahan...

Mungkinkah aku akan mendapat sebuah Persahabatn
yang ku telah kecapi pd waktu persekolahan..dahulu..
Namun hatiku kuat, mengatakan..
PERSAHABATAN..perlu dicari dan ukhuwah perlu
TERJALIN....

Kuhulurkan tangan kpd Sahabatku utk berkenalan
Kerana aku merasa senang..
Semakin ramai Sahabat..semakin aku
Percaya diri..aku selalu mgharap mndapat
SAHABAT SEJATI yg tdk luntur baik nya dlm
SUKA & DUKA..

Jika aku dpt, aku akan SETIA
padanya..kerana dlm persahabatn yg baru
ini telah disaksikan oleh " CHOKI-CHOKI"
yg mnjadi lambang Persahabatan kami..
yg tiada tandingnya ..

Sememangnya Ukhuwah itu sgt Indah..
Perpisahan itu amat mnyakitkan...:-)

No comments:

Post a Comment

Syukran!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...