nUFFNANG ad

Oct 21, 2011

-Tentang Seseorang-




-Hanya sekadar luahan yg terbeku diHati.-

Aku dipanahi rasa bersalah
Tetapi aku tidak yakin
Adakah tndakan yg ku ambil ini..
Benar, atau sekadar menambahkn duka di hati..

Peritnya Hidup, ujian yg dtg tnpa diduga..
SABAR adalah satu kekuatan dlm diri seseorng
Namun adakah aku seoarng yg SABAR
dan Kuat??

Emm aku masih keseoarngn,
hnya SAHABAT tmpt ku mengadu..
Tetapi aku tdk pasti adkh aku masih sedih
selepas meluahkn?? aku masih dlm keadaan buntu..

Dalam diam DIA memendam rasa..
Aku letih,dgn semua ini..
Akhirnya bila masalah ingin diselesaikn
Dia pula mmbawa diri..
Aku keseorangan lagi..
Aku kuatkan diri..
Hnya linangan air mata yg mmbasahi pipi.

Aku merenung jauh dlm Kecewa..Sedih dan duka
Aku adalah seorg yg cpt Berubah..
Sukarnya...

No comments:

Post a Comment

Syukran!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...