nUFFNANG ad

Nov 25, 2012

-Ada Hikmah Nya-

Assalamualaikum..biarlah kata2x yg berbicara..jika itu lebih baik..

kdg kala apa yg kita lakukan demi kebaikan seseorg,tidak semestinya ia akan mndatangkan kebaikan kpd seseorng itu juga..

Niat kita adalah baik untuk mmbntu nya jika ia disalahtafsirkan erm siapa lah kita untuk menghalangnya..(terus tersenyum)

Orang kata kita perlu MAN JADDA WAJADA..jgn cpt berputus asa..Allah tdk suka org yg cpt mngalah dan putus asa..erm ku akan terus tersenyum walau macam manapun keadaannya..:-) ada org kata senyum tu pengubat duka..heheh

-Kadang kala apa yg kwn kita ckp,walaupun ia mmbuatkan hati kita rasa sakit, tapi hakikatnya itu adalah satu kebenaran..

-Kadang kala bila kwn2x kita ketawakan kita dengan apa yg kita lakukan, dan mmbuatkan hati kita terguris, tapi itu adalh satu kebaikan untuk kita..ia akan mmbuatkan kita makin kuat dan semangat untuk terus bangkit dan bangun..

-Kadang kala apa yg sering kawan2x kita nasihat, kita msti ambil endah x endah je..masuk telinga kanan keluar telinga kiri..dan kdg2x x masuk akal pn..tapi hakikatnya kbenaran itu akan teserlah pd suatu hari. saat kita memerlukannya...

No comments:

Post a Comment

Syukran!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...